Menu

Instalacja/uruchomienie Microsoft Teams

Jak zainstalować i uruchomić Microsoft Teams?

Poznaj sposoby korzystania z Microsoft Teams – przez przeglądarkę lub po instalacji programu na komputerze.

  1. Wejdź na stronę teams.microsoft.com, wpisz swój e-mail w postaci login@office.wit.edu.pl i kliknij Dalej
    Logowanie do Teams przez przeglądarkę
  2. Wpisz hasło do konta Office365 i kliknij Zaloguj
    Wpisywanie hasła Office365
  3. Kliknij Tak
    Potwierdzenie logowania
  4. Zostałeś zalogowany w usłudze Microsoft Teams

  1. Pobierz i uruchom plik instalacyjny z oficjalnej strony: https://teams.microsoft.com/downloads
    Pobieranie Microsoft Teams
  2. W oknie kreatora instalacji kliknij kontynuuj
    Kreator instalacji Teams
  3. Wpisz swój e-mail w postaci login@office.wit.edu.pl i kliknij Zaloguj się
    Logowanie podczas instalacji
  4. Wpisz hasło do konta Office365 i kliknij Zaloguj
    Hasło Office365 podczas instalacji
  5. Kliknij Do dzieła!
    Przycisk Do dzieła
  6. Pozostaw zaznaczone pole Zezwalaj mojej organizacji na zarządzanie moim urządzeniem i kliknij Tak
    Zgoda na zarządzanie urządzeniem
  7. Jeśli pojawi się komunikat o wprowadzeniu zmian na komputerze – potwierdź go
    Potwierdzenie zmian systemowych
  8. Aplikacja Microsoft Teams została zainstalowana i skonfigurowana
    Teams zainstalowany - ekran główny
    Teams zainstalowany - interfejs

Instrukcja zmiany hasła do usługi Office 365 znajduje się w sekcji Zmiana hasła przez UBI.

Jeśli nie możesz się zalogować do Office z powodu problemów z autoryzacją (zmiana telefonu, aplikacji):

  1. W UBI przejdź do Mój profil > Parametry konta, znajdź sekcję OFFICE 365 i kliknij Resetuj obecny sposób autoryzacji
    Reset weryfikacji dwuetapowej